Het Indonesië-avontuur - Reisverslagen van Tessa Visser - WaarBenJij.nu Het Indonesië-avontuur - Reisverslagen van Tessa Visser - WaarBenJij.nu

Het Indonesië-avontuur

Als pas-afgestudeerde orthopedagoog ga ik de komende drie maanden vrijwilligerswerk doen op een school voor speciaal onderwijs op Ambon (De Molukken). Daarna hoop ik nog vijf weken met mijn backpack en mijn wandelschoenen op pad te gaan!

Recente Reisverslagen:

24 December 2015

Lombok, Gili en Bali met Lisanne

01 December 2015

Van Ambon naar Lombok!

10 November 2015

Presenteren en een doktersbezoek

01 November 2015

Geduld en flexibliteit

17 Oktober 2015

De Ambon-Bucket-List
Tessa

Dag! Op deze blog zal ik proberen regelmatig te schrijven over mijn avonturen, werk en reizen in Indonesië.

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5807

Voorgaande reizen:

10 September 2015 - 10 Januari 2016

Het Indonesië-avontuur

Landen bezocht: